Apa yg perlu anda tahu tentang BIO~Ever Nano Cream

Mungkin masih ada antara anda yg tertanya tanya dan masih ragu2 akan keberkesanan dan kesesuaian penggunaan Bio~Ever Nano Cream ini.....disini dijelaskan beberapa soalan yg seringkali mendapat perhatian....
::
::
1. Adakah Bio~Ever sesuai untuk golongan lelaki ?
::
YA....Bio~Ever sesuai utk semua jenis kulit. oleh itu, kaum lelaki juga boleh menggunakan produk ini.
::
2. Adakah Bio~Ever Nano Cream sejenis ubat ?
::
TIDAK. Bio~Ever Nano Cream mengandungi bahan botanikal semulajadi seperti pegaga, wild yam dan kacang soya. Rumusan aktif ini dirumuskan ke dalam liposam dan dihantar ke bahagian kulit yg mana ia diperlukan. Bio~Ever Nano Cream adalah sejenis krim produk kesihatan yg membantu mengawalatur rembesan hormon badan supaya menjadi normal.
::
3. Apakah jaminan kualiti produk Bio~Ever ?
::
i) menguji keselamatan setiap jenis bahan mentah supaya bebas drpd bahan kimia yg tidak dibenarkan seperti hydroquinone, tretinoin, merkuri, steroid dan hormon sintetik.
::
ii) Bio~Ever adalah produk halal.
::
iii) Bebas drpd ujian terhadap binatang.
::
iv) tanpa minyak bahan galian (minirel oil). hanya minyak drpd sumber tumbuh-tumbuhan digunakan.
::
4. Bolehkah saya menggunakan Bio~Ever Nano Cream dan memakai Premium Beautiful pada masa yg sama ?
::
YA...anda digalakkan mengguna Bio~Ever Nano Cream bersama dengan Premium Beautiful, ini kerana kedua2 nya mmpunyai fungsi yg sama, iaitu menggalakkan peredaran darah dan meningkatkan metabolisme, dgn ini, proses pembentukan badan menjadi lebih berkesan.
::
5. Bolehkah Bio~Ever Nano Cream menguruskan badan ?
::
YA...Bio~Ever membantu masalah pertambahan berat badan yg disebabkan oleh ketdkseimbangan rembesan hormon dan penurunan kadar metabolisme akibat rembesan hormon yg kurang aktif.
::
Bio~Ever Nano Cream membantu meningkatkan kadar metabolisme dan mengurangkan masalah badan yg berisi/kembang. Gabungkan usaha anda dgn diet yg betul, minum air yg bersih dan pengambilan fiber yg secukupnya....anda pasti kagum dgn keberkesanan produk...
::
6. Bolehkah wanita mengandung menggunakan Bio~Ever Nano Cream?
::
Tidak Digalakkan. Wanita hamil mengalami perubahan paras hormon badan semasa hamil. Bio~Ever Nano Cream berfungsi utk membantu menyeimbangkan hormon manusia. Jadi...wanita hamil, tdk digalakkan utk menggunakannya.
::
7. Bolehkah wanita yg menyusu menggunakan Bio~Ever Nano Cream?
::
Tidak Digalakkan. Ibu yang menyusu sedang mengalami perubahan paras hormon.
::
8. Mengapakah rasa gatal atau ruam muncul selepas menggunakan Bio~Ever Nano Cream ?
::
Keadaan ini adalah tanda2 pemulihan yg hanya berterusan beberapa hari. Hal ini kerana badan sedang menjalankan proses detoksifikasi melalui kulit. oleh itu, kemunculan ruam, kerao berkentut, kulit kepala berkelemumur dan sbgainya akan dialami.
::
Anda usah cemas....kerana keadaan ini hanya berterusan beberapa hari dan hilang selepas itu. Anda digalakkan minum lebih banyak air, bersenam, rehat secukupnya, mengambil vitamin C, fiber dan makanan anti-oksidan utk memendekkan tempoh pemulihan ini.
::
9. Mengapakah kesan Bio~Ever boleh diteliti begitu cepat selepass 10 minit menggunakannya ?
::
Bio~Ever Nano Cream menggunakan sistem bio-teknologi untuk menghantar kebaikan rumusan aktif baersaiz nano secara terua ke dalam peredaran darah melalui penggunaan luaran pada kulit. Rumusan aktif Bio~Ever Nano Cream dirumuskan ke dalam liposam, di hantar dan dibebaskan ke bahagian badan yg mana ia diperlukan.
::
10. Berapa kerap saya perlu menggunakan Bio~Ever Nano Cream sehari ?
::
Kekerapan penggunaan Bio~Ever bergantung kepada peringkat2 yg dialami oleh pengguna :-
::
a. tempoh penyelarasan
::
Sapukan sedikit krim Bio~Ever pada kulit utk menguji sama ada sensitif terhadap produk ini. Anda digalak menggunakan Bio~Ever pada waktu pagi dan malam.
::
Anda akan mengalami tanda2 pemulihan dlam tempoh itu...jadi perlu lebih minum air, rehat secukupnya dan bersenam. perpeluhan adalah cara yg baik utk membantu menyingkirkan toksin dlm badan.
::
b. tempoh penyelenggaraan
::
Guna Bio~Ever pada waktu pagi dan malam.
::
::
~~DAPATKANNYA~~~!!!KECANTIKAN HAK MILIK ANDA~~
~~
~~

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...